9 messuhallia, 3 päivää, 4 Hyvinvoinnin Tavaratalon työntekijää. Tuloksena rakkuloita, hiertymiä ja kauppiaan jalat vieläkin hapoilla... Mutta oli se sen arvoista!
Messutarjonta oli tänäkin vuonna varsin runsasta ja etenkin superfoodit ja vegaanituotteet olivat laajasti edustettuna. Huomionarvoista oli myös hieman epätavallisimmissa luomumaissa, kuten Bulgariassa etenevissä määrin tuotettu luonnonkosmetiikan määrä. Ala voi siis koko ajan entistä paremmin ja luomukosmetiikka on yhä paremmin saatavissa ympäri Eurooppaa. Uusien tuttavuuksien lisäksi kävimme toki myös vaihtamassa kuulumiset muutamien tuttujen tuotevalmistajien kanssa.
Attituden kojulla saimme tutustua uutuustuotteisiin, lasten ja koirien pesusarjaan.
Benecosin pisteellä tuoksuttelimme täysin uusia ihonhoito- ja suihkutuotteita. Näihin tuotteisiin oli saatu vangittua todella raikkaat tuoksut.
Kotimaisen Lunetten luona kuulimme kuukuppimaailman uusimmat uutiset ja tutustuimme paremmin yrityksen ihanaan porukkaan. Rohkeimmat meistä saivat nahkaansa myös ihka-aidot Lunette-siirtokuvatatuoinnit ;)
Torstai-iltana virallisten messujen jo päätyttyä vietettiin vapaamuotoista BlueNight-tapahtumaa, jonka teemana oli "Löydä, koe ja juhli!". Kaiuttimien nappulat väännettiin kaakkoon ja olipa joku järjestänyt paikalle livebändinkin. Toivottavasti samanlaista vapaalle heittäytymistä näemme pian myös kotimaisilla messuilla ;)
Alunperin julkaisty 22.2.2016 Hyvinvoinnin vanhassa blogissa.