Asiakaspalautukset

14 vuorokauden peruutusoikeus

Kuluttajana sinulla on oikeus 14 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta ilmoittaa joko yksittäisten tuotteiden tai koko tilauksen peruutuksesta. Kanta-asiakasohjelmamme Reilusti paremmalla ja Huipputasolla oleville asiakkaillamme tarjoamme pidennetyn, 30 päivän ilmoitusajan. 

Täyden hyvityksen saamiseksi tuotteen tulee olla myyntikuntoinen.

Näin ilmoitat peruutuksesta:

Peruuttamisen voi tehdä millä tahansa vapaamuotoisella ilmoituksella, josta käy selkeästi ilmi halu perua tilaus. Suosittelemme täyttämään palautuksen mukaan palautuslomakkeemme (PDF-tiedosto). Voit myös ilmoittaa lomakkeessa näkyvät tiedot vapaamuotoisella sähköpostilla.

Veloitukseton asiakaspalautus

Riippumatta millä toimitustavalla olet tilauksen tehnyt, voit palauttaa sen veloituksetta asiakaspalautuksena joko Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen.

Kuljetusyhtiön kysyessä palautuskoodia palautusta jätettäessä, käytä jompaakumpaa seuraavista koodeista kuljetusyhtiöstä riippuen:
  • Posti: 642030
  • Matkahuolto: 9517043
Palautuslähetyksen saajana on Logitrail Oy.

Muista pyytää asiakaspalautuksesta aina kuitti lähetyksen seurantaa varten!

Kuljetuksessa vahingoittuneet tuotteet

Mikäli havaitset vastaanotettuasi tilauksen tuotteen vahingoittuneen kuljetuksen aikana – otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Hyvitykset

Hyvitys asiakaspalautuksesta suoritetaan sillä maksutavalla, millä tilaus on alunperin maksettu. Tilauksesta ansaitut ekopisteet vähennetään kanta-asiakastililtä palautuksen yhteydessä.
Hyvitys suoritetaan 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme kirjanneet asiakaspalautuksen saapuneeksi.

Ilmoitamme vastaanottamistamme asiakaspalautuksista sinulle sähköpostitse. Mikäli et ole saanut kuittausta 14 vuorokauden sisällä palautuksen lähettämisestä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.