Usein kysyttyä

Ennen yhteydenottoa kannattaa tarkistaa, löytyiskö vastaus usein kysytyistä kysymyksistä.

Mitä tarkoittaa rajoitettu saatavuus?

Ilmoitamme jokaisen tuotteen reaaliaikaisen varastosaldon sivuillamme. Näet sen klikkaamalla jotakin alla olevaa, eri värein ilmoitettua saatavuustietoa. 

Heti toimitettavissa
Tuotetta on varastossa vähintään 6 kpl. 

Vain muutama jäljellä
Tuotetta on varastossa 1-5 kpl.

Rajoitettu saatavuus
Tuotetta ei ole varastossa. Jos tuotetta on tulossa varastoomme, on arviotu saapumispäivä ilmoitettu.

Jos tuotteella on tiedossa saatavuuskatkos ei tuotteen tilaaminen ole mahdollista. 

Mikä on pikakäsittely?

Valitessasi pikakäsittely -lisäpalvelun, käsittelemme tilauksesi tilausjonon ohitse. Tämä tarkoittaa, että tilauksesi käsitellään varastomme työaikoina noin puolen tunnin kuluessa. Paketin kulkunopeuteen lisäpalvelulla ei ole vaikutusta. Palvelun hinta on 3,95 euroa.

Toimitustavat

Toimitus oli vahingoittunut kuljetuksessa, miten toimin?

Mikäli paketti on noudettaessa vahingoittuneen näköinen tulee siitä reklamoida noutopisteessä vahingonkorvaushakemusta varten. Mikäli huomaat pakettia avatessa yksittäisen tuotteen vahingoittuneen kuljetuksen aikana, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme lisäohjeiden saamiseksi.

Asiakaspalvelu

Kadotin laskun, miten saan uuden?

Uuden laskut saat ottamalla yhteydessä laskun myöntäjään, Svea Ekonomiin: 

Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi
www.sveawebpay.fi

Toimituksessa oli virhe, miten toimin?

Käsittelemme kaikki tilaukset viivakoodilukijoilla, joten virheet tuotteiden keräilyssä ovat harvinaisia. Mikäli kuitenkin huomaat, että vastaanottamasi paketti ei sisällöltään vastaa tilaamaasi, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelu

En löytänyt haluamaani tuotetta, miten toimin?

Tarjoamme verkkokaupassa laajan, lähes 4.000 tuotteen, valikoiman. Tuotteita voit etsiä yläreunan tuotevalikoiden tai tuotehaun kautta. Mikäli et löytänyt etsimääsi tuotetta voit tiedustella sen saatavuutta asiakaspalvelustamme.

Tuotevalikoimamme kasvaa jatkuvasti ja etsimme uusia tuotteita aktiviisisesti valikoimiin. Voit myös ehdottaa niitä alla olevalla lomakkeella. 

Onko luottokortin numeron ilmoittaminen turvallista?

Maksaessasi debit/credit -kortilla ohjaamme sinut Paytrailin ylläpitämään  -todentamisjärjestelmään. Turvallisuutesi vuoksi emme tallenna maksukorttisi tietoja missään vaiheessa. Näin kukaan ei pääse väärinkäyttämään tietojasi myöhemmin.

Tietoturva

Onko henkilötunnuksen ilmoittaminen turvallista?

Henkilötunnusta edellytetään vain, kun olet valinnut tilauksesi maksutavaksi laskun tai osamaksun. Vain henkilötunnuksella luotonmyöntäjä voi identifioida tilaajan, tarkistaa tämän luottokelpoisuuden ja tehdä luoton myöntämispäätöksen. Henkilötunnusta, kuten kaikkia henkilötietojasi, käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti.

Tietoturva

Kampanjakoodi

Tarjoamme aina parhaat kampanjakoodit kanta-asiakkaillemme! Liittymällä kanta-asiakkaaksemme varmistat, että saat aina parhaat kampanjakoodit, edut ja muut hyödyt käyttöösi. Liittyminen on ilmaista!

Kanta-asiakkaille tarjoamme ostoista Ekopisteitä, jotka käyvät maksuvälineenä verkkokaupassamme. Ostoista saat Ekopisteitä jopa 10 % tilauksen arvosta sekä paljon muita rahanarvoisia etuja. 

Kampanjakoodeja on mahdollista käyttää yksi per tilaus.

Miten käytän ekopisteeni tilauksen maksamiseen?

Jos ekopistetililläsi on pisteitä käytettäväksi tilauksen maksua varten, avautuu Maksutavan valinta -sivulla valintaikkuna, josta voit valita käytätkö pisteesi tai osan niistä vai jätätkö pisteet käyttämättä. Näkymä vaatii kirjautumisen asiakkuudellesi. Tämän jälkeen klikkaat vain painiketta ”Jatka eteenpäin”, jolloin pääset maksatapavalinnassa eteenpäin ja päättämään tilauksesi."

Toimitatteko jälkitoimituksia?

Käsittelemme tilaukset, kun kaikkia tilattuja tuotteita on toimittaa varastostamme.

Jälkitoimituksia ei toimiteta. Asiakas voi tehdä uuden tilauksen tuotteista, jos haluaa jo tekemänsä tilauksensa nopeammin käsiteltäväksi ja pyytää varastosta puuttuvien tuotteiden poistamista tilaukselta.

Poikkeustapauksissa kuitenkin voidaan jälkitoimituksia harkita tapauskohtaisesti.
Jälkitoimituksesta tulee aina sopia asiakaspalvelumme kanssa.

Toimitatteko tilauksia postiennakolla?

Tilauksia on mahdollista maksaa pankkien verkkomaksutunnuksilla, Visa (Debit/Credit), Visa Electron, Mastercard (Debit/Credit) ja American Express-kortilla, laskulla tai osamaksulla. Postiennakkoa emme valitettavasti tarjoa maksutapana.

Maksutavat

Mihin maihin toimitatte tilauksia?

Toimitamme tilauksia kaikkiin EU-maihin. 

Norjaan, Sveitsiin, Ahvenanmaalle, Kanarian saarille ja muihin EU:n arvonlisäveroalueen ulkopuolisille alueille emme valitettavasti toimita tilauksia. EU-maat voit tarkistaa tästä.

Toimitustavat

Miten asiakaspalvelunne on auki?

Voit ottaa yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse, palautelomakkeella, chatin kautta tai Facebookin välityksellä. Palvelulinjamme puhelimitse on avoinna aina. Jos emme pysty vastaamaan soittoosi heti, voit jättää vastaajaamme soittopyynnön.

Asiakaspalvelumme palvelee ma-to klo 8-20, pe 8-16 ja su 12-20 ellei toisin ole ilmoitettu. 

Asiakaspalvelu

Missä tilaukseni on?

Mikäli olet kanta-asiakkaamme voit seurata tilauksesi käsittelyn edistymistä kirjautumalla asiakassivuille. Jos olet jo saanut vahvistusviestin, että tilaukseksi on käsitelty, voit seurata paketin kulkua internetissä Postin (Posti- SmartPost -paketit sekä kotiinkuljetukset), Matkahuollon (Bussipaketit ja Lähellä-paketit Siwa ja Valintatalo -myymälöihin sekä pakettipisteisiin) ja Schenkerin (Ärrä-paketti) -sivuilla. Kirjetoimituksissa ei ole seurantakoodia ja niiden kulkua ei ole mahdollista seurata.

Toimitustavat

Kuinka kauan tilauksen toimittaminen kestää?

Verkkokauppamme on tunnettu sen erinomaisen nopeista toimituksista! Tyypillisesti tilaukset käsitellään 1-3 arkipäivän kuluessa. Sesonkeina ja isojen kampanjoiden yhteydessä käsittelyaika voi olla pidempi. Jos tilauksellasi on kiire, suosittelemme valitsemaan Pikakäsittely -lisäpalvelun, jolla tilauksesi siirtyy käsittelyjonon kärkeen.

Riippuen valitsemastasi toimitustavasta toimitusaika varastoltamme Sinulle on 1-3 arkipäivää.

Tilaus siirtyy käsittelyyn, kun  tilauksen maksu on onnistuneesti suoritettu ja kaikkia tilattuja tuotteita on varastoltamme toimittaa. Reaaliaikainen varastotilanne on ilmoitettu tuotekortissa, josta myös näet arvion sen saatavuudesta mikäli tuote on loppu varastostamme. Mikäli tuotteen saatavuudessa tapahtuu muutoksia ilmoitamme niistä sinulle sähköpostitse, tekstiviestitse tai puhelimitse mahdollisimman pian.

Toimitustavat

Paljonko toimituskulut ovat?

Toimituskulut ovat 4,95 euroa. Tilatessasi tuotteita vähintään 89 euron arvosta toimituskulut ovat 0 euroa. 

Kotiinkuljetuksen hinta on 9,95 euroa. Tilatessasi tuotteita vähintään 129 euron arvosta kotiinkuljetus on ilmainen. 

Toimituskulut EU-maihin ovat 17,95 euroa tilauksen arvosta riippumatta.

Toimitustavat

Voinko tehdä tilauksen rekisteröitymättä?

Kyllä, tilaus on mahdollista tehdä myös rekisteröitymättä. Kanta-asiakkaillemme tarjoamme kuitenkin monia rahanarvoisia etuja, tarjouksia ja lisäpalveluita, joten rekisteröintiä kannattaa harkita! Lue kanta-asiakasohjelmassamme lisää tästä!

Onko ostosten tekeminen turvallista?

Voit huoletta tehdä ostoksia verkkokaupassamme. Kaikki ilmoittamasi asiakastiedot ovat meille ehdottoman luottamuksellisia. Yhteys tietokoneesi ja Hyvinvoinnin Tavaratalon välillä suojataan käyttämällä SSL-suojausta (Secure Sockets Layer). SSL-turvakäytäntö suojaa tietoliikenteen siten, ettei ulkopuoliset pysty näkemään tai muuttamaan luottamuksellisia tietojasi. SSL-suojausta käytetään mm. verkkopankeissa ja lukuisissa muissa turvallisia yhteyksiä vaativissa verkkopalveluissa. Hyvinvoinnin Tavaratalolle on myönnetty Luotettavaa toimintaa -laatumerkki osoituksena vastuullisesta verkkokaupasta. 

Tietoturva

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Tilaus on mahdollista peruuttaa. Mikäli tilausta ei ole toimitettu, ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos tilaus on jo toimitettu voit palauttaa sen veloituksetta asiakaspalautuksena.

Palautukset

Voinko palauttaa tilaamiani tuotteita?

Kyllä. Kaikilla myymillämme tuotteilla on Kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus.

Palautukset

Voinko tehdä tilauksen puhelimitse?

Kyllä. Asiakaspalvelumme numero on 010-422 9100. Palvelemme ma-to klo 8-20, perjantaisin 8-16 ja sunnuntaisin 12-20.

Asiakaspalvelu

Voinko tehdä muutoksia tilaukselleni?

Tilausta on mahdollista muuttaa. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelu

Miten voin perua uutiskirjeenne?

Voit perua uutiskirjeemme tilauksen jokaisen kirjeen lopussa olevasta linkistä tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelu

Paljonko soittaminen asiakaspalveluunne maksaa?

Soittaminen asiakaspalveluumme maksaa lankapuhelimesta soitettaessa 8,21 senttiä / puhelu + 5,9 senttiä / minuutti ja matkapuhelimesta soitettaessa 8,21 senttiä / puhelu ja 16,9 senttiä / minuutti.

Asiakaspalvelu

Onko laskun eräpäivää mahdollista muuttaa?

Kaikissa laskuun liittyvissä asioissa sinua auttaa laskun myöntäjä, Svea Ekonomi:

Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi

Maksutavat

Miten voin käyttää lahjakortin?

Saamasi lahjakortin voit käyttää tilauksen maksuna syöttämällä lahjakortin numeron ostoskorissa sille varattuun kenttään.