Palautukset

Maksamattomat tilaukset peruutetaan automaattisesti 3 vuorokauden kuluessa tilaushetkestä. Tilaus on mahdollista perua myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai kanta-asiakkaana tekemällä ilmoitus Omilla sivuilla.

Mikäli haluat tehdä toimittamattomalle tilauksellesi tuotemuutoksia, vaihtaa maksu- tai toimitustapaa - ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Asiakaspalautukset

Kuluttajana sinulla on oikeus 14 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta ilmoittaa joko yksittäisten tuotteiden tai koko tilauksen peruutuksesta. Kanta-asiakasohjelmamme Reilusti paremmalla ja Huipputasolla oleville asiakkaillamme tarjoamme pidennetyn, 30 päivän ilmoitusajan.

Täyden hyvityksen saamiseksi tuotteen tulee olla myyntikuntoinen.

Peruuttamisen voi tehdä millä tahansa vapaamuotoisella ilmoituksella, josta käy ilmi halu perua tilaus. Suosittelemme täyttämään palautuksen mukaan palautuslomakkeemme (PDF-tiedosto), jolla voit mm. ilmoittaa pankkiyhteyden hyvityksen suorittamista varten. Kanta-asiakkaillamme on mahdollisuus myös nopeuttaa asiakaspalautustensa käsittelyä ilmoittamalla niistä Omilla sivuilla

Riippumatta millä toimitustavalla olet tilauksen tehnyt, voit palauttaa sen veloituksetta asiakaspalautuksena joko Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen, Siwa tai Valintatalo -myymälään. 

Kuljetusyhtiön kysyessä palautuskoodia palautusta jätettäessä, ovat koodit seuraavat kuljetusyhtiöstä riippuen:
Posti: 642030
Matkahuolto: 9517043

Palautuslähetyksen saajana on Logitrail Oy.

Pyydä asiakaspalautuksesta aina kuitti lähetyksen seurantaa varten!

Kuljetuksessa vahingoittuneet tuotteet

Mikäli havaitset vastaanotettuasi tilauksen tuotteen vahingoittuneen kuljetuksen aikana - ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Hyvitykset

Hyvitys asiakaspalautuksesta suoritetaan ensisijaisesti sillä maksutavalla millä tilaus on alunperin maksettu. Halutessasi takaisinmaksu voidaan suorittaa myös Hyvinvoinnin Tavaratalon lahjakorttina tai kanta-asiakkaille ekopisteinä. Lahjakortti on voimassa 1 vuoden.

Hyvitys suoritetaan 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme kirjanneet asiakaspalautuksen saapuneeksi.

Ilmoitamme vastaanottamistamme asiakaspalautuksista sinulle sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä. Mikäli et ole saanut kuittausta 14 vuorokauden sisällä palautuksen lähettämisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.