Hyvästit Hyviksen kantisohjelmalle

Hyvästit Hyviksen kantisohjelmalle

Hyvinvoinnin Tavaratalo

Pitkäaikaisimmat asiakkaamme tietävät, miten sujuvasti Hyviksen kantisohjelma toimi vielä vanhan verkkokauppa-alustamme aikaan. Kun kantisohjelma rakennettiin uudelleen verkkokauppa-alustan vaihdon yhteydessä, ei lopputuloksesta tullut intensiivisestä kehitystyöstä huolimatta yhtä helposti ymmärrettävää ja miellyttävästi toimivaa kuin aikaisemmasta kanta-asiakasohjelmastamme. Toteutuksen epäonnistuminen aiheutui yksinomaan nykyisen verkkokauppa-alustan teknisistä rajoitteista, joiden myötä esimerkiksi ekopisteiden käyttö suoraan maksutapana ei ollutkaan mahdollista.

Palaute puhuu puolestaan

Keräsimme taannoin sekä asiakkailtamme että henkilöstöltämme palautetta kantisohjelman toimivuudesta, emmekä yllättyneet kuulemastamme: asiakkaiden suunnalta saimme huonoa palautetta nimenomaan käyttökokemukseen liittyen ja henkilöstöltämme saatu palaute oli täysin linjassa tämän kanssa. Etenkin asiakaspalvelumme on työllistynyt merkittävästi kantisohjelman monimutkaisen toteutuksen takia.

Verkkokauppamme teknisten rajoitteiden ja asiakkailtamme saadun palautteen myötä olemme päättäneet lopettaa kantisohjelmamme 31.5.2019 alkaen. Sinulle tämä näkyy aluksi siten, että et voi enää ansaita ostoksistasi ekopisteitä, mutta voit edelleen käyttää niitä 31.8.2019 asti.

Emme kuitenkaan halua unohtaa pitkäaikaisia asiakkaitamme. Luvassa onkin kilpailukykyisiä hintoja myös tulevaisuudessa!

Tärkeämpää yleinen hintataso kuin yksittäiset tarjoukset

Selkeänä trendinä on jo jonkin aikaa ollut sisällyttää lopulliset alennukset suoraan tuotteiden hintoihin, koska kuluttajat haluavat keskittää ostoksiaan kaupan yleisen hintatason, ei pelkästään erikoistarjousten tai etujen perusteella. Trendin voi havaita esimerkiksi Osuuskaupan ”Halpuutus”-kampanjasta sekä Lidlin yleisestä linjasta. Tämä on suunta, johon myös me haluamme mennä, sillä haluamme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin.

Veimme alennukset suoraan hintoihin

Ryhdyimme tuumasta toimeen ja alensimme tuotteidemme hintoja! Ensimmäiset laajemmat brändikohtaiset alennukset koskevat Bioteekin, CultivatorsinFoodinin-, Mossan- ja Tri Tolosen -tuotteita.

Katso huikeat alennukset tästä >> 

Edellinen artikkeli

Lahjoita ekopisteet hyväntekeväisyyteen

Seuraava artikkeli

Ole #aidostihyvis

14 kommenttia

  • Ohhoh!!! Kyllä on todellakin ollut tiedottaminen ihan jostakin.. Juuri yritin kysellä miten ei löydy enää pisteitä mistään?.. Taidan vaihtaa putiikkia, Ruohonjuuressa on samat tuotteet mutta paljon edullisimmilla hinnoilla. Siellä saa myös jokaisesta tietyn summan ylittävästä tilauksesta pisteet, ja alennus siirtyy suoraan ostoskoriin kunhan ne on ansainnut, Heippa!!!

    Nita

  • Kylläpä on minultakin jäänyt tämä huomaamatta. Harmi, sillä olen tilannut mielestäni melko paljon sairaalle lapselleni tuotteita, ja kun lähimpään luontaistuotekauppaan on ollut matkaa 100 km, on postimaksuttomuus alennuksineen tuntunut oikeudenmukaiselle. Ei ole tarvinnut tarkastella muiden tarjouksia, kun lopputilaus tullut halvemmaksi hyvityspisteiden vuoksi. Minulla ei ole kyllä ollut ongelmia kantispisteiden käytössä koskaan. Harmittaa!

    Arja

  • Hävitättehän järjestelmästänne myös kaikki yhteystiedot kantisohjelmasta vai aiotteko käyttää niitä markkinointiin?

    epätietoinen

  • No ihan ensimmäistä kertaa kuulin tästä asiasta tänään. Onhan tässä ruhtinaalliset kaksi päivää aikaa laittaa tilaus sisään… En todellakaan ole saanut mitään infokirjettä asiasta, sen sijaan kaikkea muuta mainosta on tullut postilaatikon täydeltä. Olisiko ollut tiedottamisessa parantamisen varaa?

    Terhi

  • Moikka Tiina!

    Kiitos viestistäsi, harmillista että asia tuli tietoosi vasta nyt. Olemme tiedoittaneet siitä tosiaan ensimmäisen kerran jo heti kesäkuun alussa ja siitä lähtien rummuttaneet sitä tasaisin väliajoin kirjeissämme. Tiesimme jo lähtiessämme muutokseen että se ei miellytä kaikkia, mutta ohjelman toimimattomuus painoi kupissa kuitenkin enemmän. Tiedostimme myös että nyt olemme vielä alttiimpia kilpailulle kuin aikaisemmin, mutta olemmekin vastanneet tähän uusilla hinnoillamme: https://www.hyvinvoinnin.fi/collections/uusi-hinta ja kilpailuhan on kuluttajan näkökulmasta aina tervetullutta.

    Kauppiaan vaihdosta tiedoitimme silloin samalla kertaa. Kauppiasperheen sisällä vaihtui roolit, Tomi joka on laivaa ohjannut viimeiset 15 vuotta päätti että vaihtelu virkistää ja niimpä minä tartuin ruoriin.

    Hanneli, Hyviksen kauppias

Jätä kommentti

Huomioi, että luemme kaikki kommentit ennen julkaisua, koska haluamme pitää blogimme asiallisena.